Додаток
до наказу від 01.09.2023 №
Правила
внутрішнього трудового розпорядку
для працівників Комунального закладу освіти «Берецький ліцей Олексіївської сільської ради»
на 2023/2024 н.р.
І. Загальні положення
1.1. Правила, розроблені на основі Типових правил внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України, Статуту закладу, Кодексу Законів про Працю, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України від 19.06.2022 № 2315-ІХ «Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану», Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо оптимізації трудових відносин» від 01 липня 2022 року № 2352-ІХ (вступив в силу 19.07.2022), Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» №2136 та чинних нормативних документів, що регламентують організацію роботи у загальноосвітньому навчальному закладі.
1.2. Трудова дисципліна в закладі ґрунтується на свідомому виконанні працівниками своїх трудових обов’язків і є необхідною умовою організації ефективної праці і освітнього процесу.
1.3. Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та громадського впливу.
1.4. Правила внутрішнього трудового розпорядку (далі – Правила) поширюються на усіх працівників закладу.
1.5. Метою цих Правил є визначення обов’язків педагогічних та інших працівників закладу, передбачених нормами, які встановлюють внутрішній розпорядок у закладах освіти.
Правила спрямовані на посилення заходів дисциплінарного і громадського впливу до порушників дисципліни та заохочення прагнення працівників до добросовісного виконання функціональних обов’язків.
1.6. Усі питання, пов’язані із застосуванням правил внутрішнього розпорядку, вирішує адміністрація закладу у межах своїх повноважень, а у випадках, передбачених діючим законодавством і правилами внутрішнього трудового розпорядку, спільно чи за погодженням з профспілковим комітетом закладу.
1.7. Правила внутрішнього трудового розпорядку закладу вступають в дію і вважаються чинними по факту затвердження їх загальними зборами колективу до прийняття нового документу, розробленого та затвердженого в установленому порядку.
ІІ. Порядок прийняття працівників
2.1. Громадяни України вільно обирають види діяльності, не заборонені законодавством, а також професію, місце роботи відповідно до своїх здібностей. Працівники закладу приймаються на роботу за трудовими договорами, контрактами або на конкурсній основі відповідно до чинного законодавства.
2.2. Працівник реалізує право на працю укладанням трудового договору, за яким він зобов’язується виконувати роботу з певного фаху згідно з внутрішнім трудовим розпорядком, а роботодавець зобов’язується виплачувати працівнику заробітну плату і забезпечувати умови праці.
2.3. Особа, яка поступає на роботу, зобов’язана надати директору закладу наступні документи:
- заяву;
- трудову книжку, оформлену в установленому порядку та її ксерокопію;
- паспорт та його ксерокопія;
- військовозобов’язані пред’являють військовий квиток;
- особи, які влаштовуються на роботу, що вимагає спеціальних знань, зобов’язані подати відповідні документи про освіту чи професійну підготовку (диплом, атестат, посвідчення), та їх
копії;
- ідентифікаційний код та його ксерокопія;
- оригінал та копію атестаційного листа у разі проходження атестації на попередньому місці роботи;
- особовий листок та автобіографію (заповнюються особисто від руки);
- свідоцтво про реєстрацію (або разірвання) шлюбу та його копія;
- медичну книжку із відміткою про проходження медогляду;
- особову справу, яка включає перелічені вище документи.
Ксерокопії документів, наданих працівником при прийнятті на роботу, завіряються директором закладу і зберігаються в особовій справі працівника.
2.4. При укладанні трудового договору забороняється вимагати від осіб, які поступають на роботу, відомості про їх партійну та національну приналежність, походження та документи, подання яких не передбачено законодавством.
2.5. Посади педагогічних працівників заміщуються відповідно до вимог Закону України “Про освіту”.
2.6. Працівники закладу можуть працювати за сумісництвом відповідно до чинного законодавства.
2.7. Прийняття на роботу оформляється наказом директора закладу, з яким ознайомлюють працівника під підпис, та відповідним записом у трудовій книжці.
2.8. Особі, яка пропрацювала понад п’ять днів, здійснюють відповідний запис у трудовій книжці. Трудові книжки тих працівників, які працюють за сумісництвом, ведуться за основним місцем роботи. Запис до трудової книжки відомостей про роботу за сумісництвом проводиться за бажанням працівника за основним місцем роботи.
Ведення трудових книжок здійснюється відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58.
Трудові книжки зберігаються у закладі як документи суворої звітності.
Відповідальність за організацію та ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на директора закладу.
2.9. Приймаючи працівника або переводячи його в установленому порядку на іншу роботу, керівник закладу зобов’язаний:
- роз’яснити працівнику його права, обов’язки та істотні умови праці, наявність на робочому місці, де він буде працювати, небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, та можливі наслідки їх впливу на здоров’я, його права на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до чинного законодавства і колективного договору;
- ознайомити під підпис працівника з наказом про його призначення, з цими Правилами та колективним договором;
- ознайомити працівника із його окладом;
- визначити працівникові робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;
- провести інструктаж працівника з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної безпеки, організації роботи з охорони життя і здоров’я дітей.
2.10. При прийнятті на роботу у наказі може бути обумовлений випробувальний термін, який встановлюється у відповідності з діючим законодавством, але не більше одного місяця. Результати випробування оцінює адміністрація. Якщо працівник не відповідає займаній посаді, адміністрація упродовж терміну чи одразу після його закінчення припиняє договір без погодження з профспілковим комітетом і без виплати вихідної допомоги.
2.11. Переведення на іншу роботу, у тому числі і тимчасову, здійснюється лише за письмовою згодою працівника.
2.12. У випадках виробничої необхідності адміністрація може перевести технічного працівника з однієї ділянки роботи на іншу із збереженням тарифної ставки і встановлених об’ємів роботи.
IІІ. Порядок звільнення працівників
3.1. Трудовий договір може бути припинений лише на підставах, передбачених законодавством.
3.2. Звільнення педагогічних працівників за результатами атестації, а також у випадках ліквідації закладу, реорганізації, скорочення штату працівників здійснюється відповідно до чинного законодавства.
3.3. Працівники мають право розірвати трудовий договір, попередивши адміністрацію закладу письмово за два тижні.
3.4. Враховуючи специфіку установи, не рекомендується проводити звільнення вчителя протягом навчального року.
3.5. При комплектуванні педагогічних кадрів на наступний навчальний рік працівник зобов’язаний попередити адміністрацію про наступне або тимчасове звільнення.
3.6. Перед звільненням працівник, якщо він є особою матеріально-відповідальною, зобов’язаний передати закріплені за ним матеріальні цінності через централізовану бухгалтерію відділу освіти завгоспу або директору.
3.7. Припинення трудового договору оформляється наказом директора закладу.
3.8. Директор закладу зобов’язаний у день звільнення видати працівникові належним чином оформлену трудову книжку та провести з ним розрахунок згідно з чинним законодавством. Записи про причини звільнення у трудовій книжці проводять відповідно до формулювань чинного законодавства із посиланням на відповідний пункт, статтю закону. Днем звільнення вважається останній день роботи.
3.9. У разі неможливості працівником продовжувати виконувати посадові обов’язки щодо нього оголошується простій, який оплачується з урахуванням статті 113 КЗпП України та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня 2022 року № 221 «Деякі питання оплати праці працівників державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, що фінансуються або дотуються з бюджету, в умовах воєнного стану». Тобто, керівник самостійно визначає розмір оплати часу простою, але не нижче від двох третин тарифної ставки встановленого працівникові тарифного розряду (посадового окладу) за весь час простою.
3.10. Призупинення дії трудового договору може здійснюватися за ініціативи однієї із сторін на строк не більше ніж період дії воєнного стану. У разі прийняття рішення про скасування призупинення дії трудового договору до припинення або скасування воєнного стану роботодавець повинен за 10 календарних днів до відновлення дії трудового договору повідомити працівника про необхідність стати до роботи. Призупинення дії трудового договору не тягне за собою припинення трудових відносин.
Призупинення дії трудового договору не може бути прихованим покаранням і не застосовується до керівників та заступників керівників державних органів, а також посадових осіб місцевого самоврядування, які обіймають виборні посади.
Призупинення дії трудового договору оформлюється наказом (розпорядженням) роботодавця, в якому, зокрема, зазначається інформація про причини призупинення, у тому числі про неможливість обох сторін виконувати свої обов’язки та спосіб обміну інформацією, строк призупинення дії трудового договору, кількість, категорії і прізвища, ім’я, по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) відповідних працівників, умови відновлення дії трудового договору.
Відшкодування заробітної плати, гарантійних та компенсаційних виплат працівникам за час призупинення дії трудового договору у повному обсязі покладається на державу, що здійснює збройну агресію проти України.
IV. Основні права та обов’язки працівників
4.1. Педагогічні працівники, робота яких відбувається у дистанційному режимі, мають право самостійно визначати своє робоче місце. В такому випадку вони є відповідальними за гарантування безпечних і нешкідливих умов праці.
4.2. Педагогічні працівники мають право на:
- захист професійної честі та гідності;
- вільний вибір форм, методів, засобів навчання, не шкідливих для здоров'я учнів;
- участь в обговоренні та вирішенні питань організації освітнього процесу;
- проведення в установленому порядку науково-дослідної, експериментальної, пошукової роботи;
- виявлення педагогічної ініціативи;
- позачергову атестацію з метою встановлення відповідної категорії, присвоєння педагогічного звання;
- участь у роботі органів громадського самоврядування закладу;
- підвищення кваліфікації, перепідготовку;
- отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років в порядку визначеному законодавством України;
- матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства
4.3. Працівники закладу зобов’язані:
- працювати чесно і добросовісно, виконувати обов’язки педагогічних працівників у відповідності із ст. 51 Закону України «Про освіту», сумлінно дотримуватися навчального режиму, Закону України «Про загальну середню освіту» і Правил внутрішнього трудового розпорядку закладу;
- забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм з дотриманням вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;
- дотримуватися вимог техніки безпеки, виробничої санітарії і протипожежної охорони, передбачених відповідними правилами та інструкціями;
- за умови очного навчання берегти навчальні і загальношкільні приміщення, обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо; виховувати в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;
- сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;
- сприяти зростанню іміджу закладу;
- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі, любові до рідної мови, історії, утверджувати шану до воїнів-визволителів;
- виховувати в учнів повагу до батьків, жінок, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;
- готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
- дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;
- захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам;
- постійно підвищувати свій професіональний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;
- проходити медичні огляди у визначені терміни у відповідності з інструкцією про проведення періодичних медичних оглядів;
- дотримуватись Статуту закладу, Правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, умов контракту чи трудового договору; виконувати накази і розпорядження керівника закладу освіти, органів управління освітою;
- своєчасно робити записи у класних журналах про проведені уроки відповідно до інструкції з ведення журналів;
- брати участь у нарадах, педрадах, засіданнях, методичних об’єднаннях (комісіях) та інших колективних заходах закладу.
4.4. Основні функціональні обов’язки заступників директора, вчителів, класних керівників та класоводів, відповідального за допризовну підготовки юнаків, завідуючих майстернями, керівників гуртків, завідуючої бібліотекою, лаборантів, секретаря ліцею, технічного персоналу затверджуються наказом директора ліцею.
4.5. Коло обов’язків (робіт), що їх виконує кожний працівник за своєю спеціальністю, кваліфікацією чи посадою, визначається посадовими інструкціями і положенням, затвердженими в установленому порядку кваліфікаційними довідниками посад службовців і тарифно-кваліфікаційними довідниками робіт і професій робітників, положеннями і Правилами внутрішнього розпорядку.
4.6. Обов’язки вчителів:
4.6.1. Кожний учитель повинен знайомитися з усіма розпорядженнями і об’явами, які викладаються адміністрацією в групі «Учителі Берецький ліцей» у додатку Viber.
4.6.2. Учителі виходять на онлайн-конференцію за 5-7 хвилин до початку уроку.
4.6.3. У випадку неприбуття до дзвінка на урок вважається, що вчитель запізнився. Про причини відсутності чи запізнення вчитель подає пояснення директору. Також при умовах, коли вчитель не може проводити урок (повітряні тривоги, відсутність світла, мобільного чи інтернет-зв’язку), він знаходить можливість попередити директора. У такому випадку урок за узгодженням з учнями класу та батьками переноситься на інший час.
4.6.4.Учитель запускає на дистанційний урок учнів перед самим початком. Якщо в дитини слабкий інтернет і її викидає з конференції, учитель повторно її запускає протягом уроку.
4.6.5. На уроці учитель керується Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти та організовує роботу в синхронному та асинхронному режимах. Після дзвінка з уроку вчитель повідомляє учням про закінчення заняття й дає дозвіл на вихід із конференції.
4.6.6. Учитель зобов’язаний у день проведення уроку записати в класному (електронному) журналі на платформі «Нові знання» зміст даного уроку і домашнє завдання (коротко), а на платформі Google Classroom записати зміст даного уроку, домашнє завдання (в розширеному вигляді) і викласти навчальний матеріал.
4.6.7. Викликавши учня для опитування, вчитель зобов’язаний оцінити його роботу. Крім того, дистанційне домашнє завдання обов’язково має бути перевірене та оцінене за допомогою бального чи формувального оцінювання.
4.6.8. Оцінку, одержану учнем за відповідь, учитель виставляє відповідно до розроблених ним критеріїв за різні види роботи і заносить її в класний журнал і щоденник учня.
4.6.9. Учитель зобов’язаний з початку уроку особисто відмітити в класному журналі відсутніх учнів та до 09.00 надати інформацію про відсутніх учнів класному керівникові.
4.6.10. Учитель, який не має можливості з’явитись на свої уроки з поважної причини, зобов’язаний заздалегідь (або з моменту настання такої причини) попередити про це директора закладу.
4.6.11. Учитель, який замінює урок, зобов’язаний після його закінчення зробити відповідні записи у класному журналі.
4.6.12. Класні керівники зобов’язані вести облік відвідування учнями уроків і щоденно робити про це відповідну відмітку в класному журналі на основі особистих спостережень та відмітки відсутніх на уроках учнів вчителями-предметниками.
4.6.13. Класні керівники терміново повинні вжити заходів щодо встановлення причин пропуску уроків та подавати інформацію щотижня про відвідування учнями занять соціальному педагогу закладу.
4.7. Працівникам забороняється:
- вносити зміни в освітній процес без дозволу адміністрації;
- відпускати учнів з уроків, в тому числі на різні заходи (репетиції, змагання, тощо) без дозволу адміністрації закладу;
- паління під час освітнього процесу;
- допуск сторонніх осіб на уроки та позаурочні заходи без дозволу адміністрації;
- проведення додаткових послуг не передбачених освітніми програмами та мережею.
V. Основні обов’язки адміністрації
5.1. Адміністрація закладу зобов’язана:
- забезпечити виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» і Правил внутрішнього трудового розпорядку в закладі;
- неухильно дотримуватись законодавства про працю, правильно організовувати роботу усіх працівників у відповідності з їх фахом і кваліфікацією;
- удосконалювати освітній процес, сприяти прояву педагогічної ініціативи, створювати умови для вибору педагогічними працівниками форм, методів, засобів навчання;
- нести відповідальність за кінцеві результати освітнього процесу;
- всіляко зміцнювати трудову і виробничу дисципліну;
- надавати відпустки всім працівникам закладу освіти відповідно до графіка відпусток;
- доводити до відома педагогічних працівників у кінці навчального року (до надання відпустки) педагогічне навантаження на наступний навчальний рік;
- забезпечувати систематичне підвищення кваліфікації працівників, створювати необхідні умови для поєднання праці з навчанням у вищих і середніх спеціальних навчальних установах;
- забезпечити дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії, належне технічне обладнання всіх робочих місць, створювати здорові та безпечні умови праці, необхідні для виконання працівниками трудових обов’язків;
- не допускати в закладі проявів дискримінації, насильства та булінгу;
- забезпечувати систематичний контроль за дотриманням умов оплати праці;
- своєчасно подавати центральним органам державної виконавчої влади встановлену статистичну і бухгалтерську звітність, а також інші необхідні відомості про роботу і стан закладу освіти;
- вишукувати додаткові джерела фінансування і спрямовувати їх на розвиток соціальної інфраструктури і зміцнення матеріальної бази закладу;
- своєчасно забезпечувати заклад навчально-наочними посібниками, технічними засобами для проведення освітньої діяльності (в т.ч. для дистанційної роботи), господарським інвентарем;
- захищати професіональну честь і гідність працівників закладу, чуйно ставитись до їх повсякденних турбот, забезпечувати надані їм пільги.
5.2. Адміністрація закладу виконує свої обов’язки в окремих випадках спільно чи за погодженням з профспілковим комітетом.
5.3. Адміністрація закладу має право встановлювати методичний день учителю відповідно до тижневого навантаження за погодженням із профспілковим комітетом.
VI. Робочий час та його використання
6.1. Робочий час вчителів – час, призначений для здійснення освітнього процесу, який визначається затвердженим розкладом навчальних занять, складеним відповідно до тижневого педагогічного навантаження, а також затвердженими планами виховної та методичної роботи.
6.2. У закладі встановлюється п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями.
6.3. Між уроками встановлюються перерви.
6.4. Позакласні заняття з предметів, робота гуртків та спортивних секцій проводиться за розкладом, затвердженим директором закладу на І і ІІ семестри.
6.5. Різного роду збори проводяться за планом робочого тижня, затвердженим директором закладу, у визначені дні і години.
6.6. Уся робота закладу повинна закінчуватись не пізніше 17.00 год.
6.7. Адміністрація закладу здійснює облік виходу працівників на роботу і закінчення їх робочого часу.
6.8. Адміністрація закладу встановлює навантаження педагогічним працівникам на новий навчальний рік до початку періоду відпусток з урахуванням рекомендацій шкільних методичних об’єднань, а також з дотриманням принципів:
- наступності у викладанні предметів у класах;
- збереження об’єму навчального навантаження, забезпечення стабільності об’єму навчального навантаження протягом навчального року;
- забезпечення молодих спеціалістів навчальним навантаженням за фахом в обсязі, не менше кількості годин на ставку заробітної плати;
6.9. Розклад уроків затверджується директором закладу за узгодженням з профспілковим комітетом.
6.10. Розклад уроків враховує принцип педагогічної доцільності і максимальної економії часу педагогічного працівника.
6.11. Праця обслуговуючого персоналу визначається графіком, який затверджується директором за узгодженням з профспілковим комітетом. Графік вивішується на видному місці і надається працівникам для ознайомлення під особистий підпис.
6.12. Адміністрація закладу залучає вчителів до позакласної роботи з учнями та батьками.
6.13. Під час зимових, осінніх та весняних канікул, а також літніх, що не співпадають з черговою відпусткою, адміністрація закладу залучає педагогічних працівників до педагогічної, методичної та організаційної діяльності в межах часу, що не перевищує їх навчального навантаження до початку канікул.
6.14. Адміністрація закладу за узгодженням з профспілковим комітетом складає графік чергових відпусток і доводить його до відома всіх працівників закладу.
6.15. Учителям та іншим педагогічним працівникам щорічні відпустки надаються, як правило, під час літніх канікул. Відпустка, необхідна для санаторного лікування, може бути надана протягом навчального року при наявності стабільної заміни з предмету.
6.16. Учителям і іншим працівникам закладу забороняється:
- змінювати на свій розсуд розклад уроків і графіки роботи;
- проводити заміну уроків без відома директора закладу;
- продовжувати чи скорочувати тривалість уроків і перерв між ними.
6.17. Заступники директора, які працюють неповний робочий день у зв’язку з виробничою необхідністю можуть виконувати роботу класного керівника за умови її виконання за межами робочого часу, визначеного графіком роботи, затвердженим директором закладу.
6.18. Забороняється:
- відволікати вчителів і учнів за рахунок навчального часу на роботу і проведення заходів, не пов’язаних з освітнім процесом;
- заходити на конференцію до класу після початку уроку будь-яким особам, окрім директора чи його заступників;
- знаходитись у закладі стороннім особам під час освітнього процесу.
VII. Заохочення за успіхи в роботі
7.1. Заохочення за успіхи в роботі обґрунтовується реальними трудовими досягненнями.
7.2. За зразкове виконання трудових обов’язків, високу результативність в освітній діяльності, довгу і сумлінну працю, новації у професійній діяльності, активну участь у житті трудового колективу адміністрація закладу застосовує такі заохочення для працівників:
- оголошення подяки з занесенням у трудову книжку;
- оголошення подяки;
- премія;
- нагородження Почесною грамотою;
- нагородження цінним подарунком;
- ушанування майстрів педагогічної праці, ветеранів праці.
7.3. Право застосування заходів заохочення належить директору закладу, за погодженням чи спільно з профспілковим комітетом та враховуючи думку відповідного методичного об’єднання.
7.4. За досягнення високих результатів у навчанні і вихованні педагогічні працівники рекомендуються для нагородження державними нагородами, присвоєння почесних звань, нагородження іменними медалями, значками.
7.5. При заохоченні працівників закладу дотримується принцип гласності.
7.6. Адміністрація закладу разом з профспілковим комітетом розробляє Положення преміювання і керується ним при застосуванні заходів заохочення.
VIII. Стягнення за порушення трудової дисципліни
8.1. До порушників дисципліни і недобросовісних працівників застосовуються засоби дисциплінарного і громадського впливу. Порушення трудової дисципліни – це невиконання або виконання не на належному рівні з вини працівника покладених на нього трудових обов’язків.
8.2. За порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано наступні засоби стягнення:
- догана;
- звільнення.
8.3. Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосоване за систематичне невиконання працівником без поважних причин обов’язків, покладених на нього трудовим договором, Статутом закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку чи посадовою інструкцією, якщо до цього працівника раніше застосовувались заходи дисциплінарного чи громадського впливу.
8.4. Трудовий договір може бути розірваний з ініціативи адміністрації закладу, якщо працівник:
- не з’явився на роботу без поважних причин;
- з’явився на роботі в нетверезому стані.
8.5. Рішення атестаційної комісії також є підставою для звільнення педагогічного працівника в порядку, встановленому законодавством.
8.6. Дисциплінарні стягнення застосовуються директором закладу.
8.7. Адміністрація закладу має право замість застосування дисциплінарного стягнення передати питання про порушення трудової дисципліни на розгляд адміністративної наради, профспілкового комітету, зборів трудового колективу.
8.8. До працівників, які є членами профспілкового комітету закладу, дисциплінарні стягнення не можуть застосовуватись без попереднього погодження з профспілковим комітетом.
8.9. Розрив трудового договору з ініціативи адміністрації не допускається без попереднього погодження профспілкового комітету закладу, за виключенням випадків, передбачених законодавством.
8.10. До накладання стягнення від порушника дисципліни повинно бути одержане письмове пояснення. Відмова від написання пояснення не є перепоною для застосування дисциплінарного стягнення.
8.11. Дисциплінарні стягнення застосовуються адміністрацією закладу безпосередньо після здійснення проступку, але у всіх випадках не пізніше місця після його здійснення не враховуючи часу відсутності працівника по хворобі чи у відпустці. Дисциплінарне стягнення не може накладатися пізніше шести місяців після здійснення проступку.
8.12. Стягнення оголошується наказом по закладу і повідомляється працівнику під особистий підпис протягом трьох днів. Якщо працівник відмовляється поставити підпис під наказом, то особа, яка здійснювала ознайомлення робить відповідну відмітку в документі.
Директор ліцею Роман КРИВЕНОК
Телефон: 72-2-40
e-mail: bereka_72@ukr.net
Адрес: 64110 Харківська область,
Лозівський район, с. Берека,
вул. Старооскольська, 28-А